Bekännelser 2

Tänkte att jag är ganska rolig och ni vill säkert veta lite random fakta om mig. Så tänkte göra en ganska kort version av mina bekännelser. Inte en lika lång som förut like THIS.
  • Jag äter mycket även fast folk som möter mig inte tror det.
  • Jag gillar marabou mjölkchoklad mer än någon annan choklad i hela världen.
  • Mitt hjärta typ scips a beat när jag får ett sms av han-som-inte-får-nämnas-vid-namn. 
  • Jag får typ rå-damp när icke-levande-saker inte gör som jag säger *host*datorn*host*min mobil *host*
  • Jag grovt HATAR fjortisar nästan mer än något annat.
  • Jag blir ritkigt irriterad när människor pratar om Hitler och mest driver om Hitler. T.ex ''Haha som Hitler Hey Hitla'' det blir jag piss förbannad på.
  • Shabir är en äcklig afghan som kan slänga sig i väggen. Just saying...
  • Om inte han-som-inte-får-nämnas-vid-namn blir tillsammans med mig/gifter sig med mig så satsar jag på Jaden Smith istället. Liksom för det 1:a så kan han Kung-fu för det 2:a han kan dansa!
  • Egentligen borde jag ha jobbat klart med en svenska uppgift som jag inte ens har rört.
  • Jag blev jätte glad över mina julklappar.
  • Det är inte ofta jag är seriös men när jag är det så borde ni verligen pay-a attention, för då är jag oftast sur och ni bör lyssna på mig då.
  • Jag har svårt att vara arg på människor, om dem inte är riktigt irriterande
  • Jag har bara en förebild och det är Kim.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!