Random frågor om mig

Jag tänkte göra en random lista om mig. Here you go!

Nämn tre bra egenskaper hos dig själv: Rolig, random, gosig.

Nämn tre mindre bra egenskaper hos dig själv: Förlåter för lätt, 

 Vad är du rädd för: Mörkret... :blush:

Vad är du mest nöjd med hos dig själv:  

Det roligaste jobbet du haft/har: Jag var prya hos Gunilla Kimreus förut för småbarn, det var ganska kul :)

När grät du senast: Idag.

När skrattade du senast: Idag. 

Vem åkte du bil med sist: Farmor

Vem åt du mat med sist: Pappa

Vem sov du hos sist: I min säng ?

Vem sov hos dig sist: ?

Vad var du rädd för när du var liten: Mörkrädd, är fortfarande det..

Vad ville du, som liten bli när du blev stor: Sångerska.. Sen kom jag på att jag var en Wiorek :'D

Hur många gånger har du besökt ett sjukhus när du själv varit patient: 1 gång tror jag :/

Värsta smärtan du råkat ut för: När mamma &  Zeb flyttade till Portugal.. ;(

Något som gjort dig riktigt glad i ditt liv: Kim, Svampbob & choklad.

Någonting som gjort dig riktigt förbannad och ledsen någon gång i ditt liv: För mycket.

Har du någonsin sportat: Jag är elitgymnast och är med i landslaget, what do you think?

Någon du ser upp till: Kim.

        
 
 

Har du varit utomlands någon gång: Jaaa

Vilken plats var finast: Dom var fina på sina egna sätt men typ Spanien / Portugal?

Största stad/städer du varit i: New York! ;)

 Antingen-eller-frågor:

Storstad eller landet: Landet

Hamburgare eller pizza: Pizza

Kött eller fisk: Kött

Hund eller katt: Hund

Aftonbladet eller expressen: Aftonbladet

McDonalds eller MAX: MAX ! Lätt!

Charter- eller skidsemester: Aldrig varit på Charter men skulle vara kul :)

Sverige eller Utlandet: Utomlands

Sport eller nyheter: Nyheter, om det inte är Cristiano Ronaldo som spelar fotboll

Hockey eller fotboll: Fotboll?

Ljushåriga eller mörkhåriga killar: Mörkhåriga

Sommar eller vinter: Vinter

Vår eller höst: Vår

Flyg eller tåg: Flyg

Bil eller buss: Bil! 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!