Google Chrome vs Mozilla Firefox

Har blivit hemskjutsad av farmor för att Kim skulle ladda ner Fringe avsnitt som kommer imorgon och hon ville ha med mig hem av någon anledning..? Men here we go again on our own oooh ooh going down the only road we've only knooown dooodooo. Totally.
Jag har också bytt från Chrome till Mozilla. Blev trött på att internetet (huh?) aldrig fungerade och hittan & dittan. Så jag tog det stora steget och har nu gått från Chrome to Mozilla Fajafox. I'm going through changes oouuuh oouuhh.
Jag är grym på låttexter just nu brooo. 
 
It's a different. Totally. Broes and hoes.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!