Söndag

Halloj!

Just nu sitter jag på tunnelbanan till fruängen i min tjocka vinterjacka ;-) jag läste för nån vecka sen att :-) den smileysen har blivit trettio och ja, han som gjorde den första inte gillar dom utan näsa. Då tänkte jag, hur lat får man va? Liksom det tar för lång tid att göra en näsa så man bara hoppar över den. Tänk om de gjorde så mot dig, vet inte vilka men ändå.

Jag är på tunnelbanan och dunkar musik i öronen! Satisfaction är ju ändå bara bäst! Så jävla mycket bas! Annars så ska jag äta min kaka eller vad det är. Har tagit upp och lagt ner den 3ggr nu... Är i liljeholmen nu så får skynda mig o äta ;-)


Kommentarer
Postat av: Kim

Cooooookieeee

2012-09-23 @ 14:07:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!