Sjuk


Idag så Gick jag upp och åt smoothie och flingor. Alltså som vanligt.
Sen när jag gick till skolan så efter typ en-två lektioner så fick jag skit ont där nere i magen. Verkligen jag kan knappt gå. Så jag och Lovisa går till skolsyster och hon är självklart inte där.
Då går vi och frågar några om dom har Ipren Alvedon osv. Ingen har det.
Så jag sa till Marianne och hon sa att jag kunde ringa pappa och gå hem.

Asså BLÄ! Jag vill verkligen inte missa skolan nånting! Så ba får jag ont nere i magen och det förstör ju allting! Jag missar musiken, jobba extra och tyskan! Jag som älskar tyskan! Det är så himla kul! Så e jag tvungen att missa den på grund av någon värk. Det suger!

#surtjej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!