Önskelista

Hej hej!
 
Idag så gick jag till skolan som vanligt. Första lektionen var mentorstid. Det va niice. 
Har inte speciellt mycket att skriva om :/ 
På engelskan läste vi massa texter och skrev. Vi fick sluta 210 min tidigare för vi har slutat senare varje gång :P 
 
Just nu sitter jag och kollar min och lindas gamla blogg.. asså så söta vi va. Vi ändras, men tillslut så hittar vi tillbaka igen, I love you♥ Jag vill tillbaka till snön iväg från prov, skola, allt jobbigt och alla andra.. Jag vill till mamma..♥  Jag saknar henne något galet! Nästa gång jag träffar henne är typ i December för hon kan inte ta ledigt från hennes jobb någongång. Det suger ibland att hon bor i Portugal!
 
Jag kanske ska göra en önskelista också jag fyller ju år om prick 2 veckor! Asså jag vill inte bli äldre. Ett år innan tonåren.. USCH!
 
Jag ska skriva lite på min önskelista sen måste jag byta om och sticka till träningen!
 
 
I just wanna go away..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!