Morgonpigg…

Goten morgen!
Idag har vi tyska glosor som jag har tränat på! Eller inte…

Men annars så satte jag på larm vid 6. Sen när jag vaknade kom jag på att jag åker hemifrån, till vårdcentralen vid 8…
Så nu ligger jag i min säng med inte mycket att göra. Jag kan gå upp och göra mig i ordning. Eller så kan jag sova…

Jaja jag måste iallafall skriva ut min läxa om en insekt.. Jag valde nyckelpigan. Jag fattar inte vad man har för användning av det? Liksom om 10 år "men visste du blabla att det finns 60 olika nyckelpige arter i Sverige ?" eller "men blabla visste du att det finns nyckelpigor utan prickar?" osv osv.
Ö N Ö D I G T !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!