Mcdoooonaaalddsss :F

HÄEJ!!

Träningen var prima! Pappa hämtade mig, Mimmi och Cissi i fruängen.
Jag blir jätte störd på när folk säger "fruen" liksom hur svårt är det att säga "FRUÄNGEN" ?!?!? Så störande! Annars när vi satt på tåget så var det någon kille som gick på i typ Hägersten och han började verkligen TOK stirra på mig. Asså verkligen STIRRA han vände inte bort blicken från mig o Mimmi. Tillslut kollade han bort. Fast då tog han fram sin tändare. Först började han leka med den i handen, sen försökte han tända eld på sätet framför. Mimmi peta på Cissi och hon blev typ förskräckt. Det såg ut som om hon skulle säga till honom men hon gjorde aldrig det. Vi satt där istället, skiträdda och hoppades på att han inte skulle komma närmare oss än han redan var.

Nu så har pappa köpt McDonalds åt mig så jag ska äta nu, byee.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!