Helluuu


Jag har inte bloggat på typ tre dar. Men det har inte hänt så mycket.
TORSDAG:
Skola, äta, träning.
FREDAG:
Gick upp och gjorde min smoothie och så åt jag flingor :)
Sen så gick jag till skolan, vi började tjugo över åtta. Och vi hade fått skåp! Jag och Daisy delade skåp. Jag hade Linda och Cecilia som skåp granne! :D
Annars så var dagen som vanligt, vi hade idrott sen så gick jag hem till Matilda och vi gick ut med hennes kanin, vi gick till Rasmus.

På kvällen så ringde jag Linda och sedan så gick jag, Zeb & Emil hit till Linda och lilla jag sov över :)

Aja jag måste sluta Linda har gnällt på mig att jag ska upp nu ett tag…


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!