Glosor!

Hej hej!
 
Just nu sitter jag nyduschad i kontoret. Jag har haft taekwondo träning.Det gick as bra! Även med min stukade fot ;) Efter det så hämtade farmor mig, och vi köpte cola. 
 
Förut idag så pluggade jag! Efter skolan så gick jag hem, städade mitt rum och började plugga! Jag började med svenska (eftersom vi har svenska prov imorn) Sen så gjorde jag engelska och lite tyska. Nu kör jag skit mycket tyska! Ska fan få alla rätt imorn!(http://www4.liber.se/glosmaskin/der_sprung/)Jag och Linda smsade lite och båda satt och plugga som värsta pluggisar ;) :P 
 
Men nu så ska jag äta mina mackor och min oboy som farmor gjorde till mig ♥
 
Före jag städa mitt rum:
Efter:
 
Jag ska sova nu, gonatt :)
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!