Der Sprung!

Hej!
 
Pappa har kollat på första halvleken av matchen. Vet inte riktigt vilka som spelade, men det var iallafall Zlatan. 
Jag har pluggat tyska ! Jag känner mig fett duktig. Jag och pappa gjorde lite glosor sen så gick jag in på http://www4.liber.se/glosmaskin/der_sprung/ och stavade allt skit och jag fick alla rätt! JAg körde bara 2-3 gånger så kör jag mer imorgon. 
 
Annars så kom jag hem och duschade och satte på mig Sverige shorts och en Svampbob tröja smile  
Jag ska sova nu, snart. Gonatt ! wink


Kunde inte lägga in en direkt bild från just nu, så det blir en på hjärtat mitt ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!