Salsa!

 
Idag så var jag på salsa hos Marie och Fernando. Det var jätte kul! Alltså först var det fett pinsamt och läskigt, sen blev det roligare. Fast jag var och är jätte blyg..:blush: 
Innan det så vaknade jag vid 8 hos farmor och slö kollade lite på tv till halv 9. Jag gick ner och fixade te - jag hade ont i halsen - medan farmor var och köpte frukost. Jag fick frallor och äppeljuice :) 
Sedan till lunch så gjorde jag den berömda Kyckling nudelsoppan åt mig och farmor. Den blev skitgod! :D
 
Farmor skjutsade hem mig och kim vid 19 och nu ska jag kolla klart på Gilmore Girls och S O V A ! ÅÅ vad jag längtar till den underbara sömnen...gonatt! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!