PINSAMT! :blush:

 
ÅNEJ! Idag så hade vi vikarie och han kom 8:10 1 minut till och vi hade fått gå och det hade aldrig hänt... Vi hade sedan idrott och sen så gick vi till lunchen och då hände det... Jo en kille i 6A är jätte snygg... och typ alla tycker han är skitsnygg! Så först sägerHevin ''När han hämtar mat går jag också så vi står såhär bredvid varann'' Sen när han väl ska hämta mat så säger hon ''NIKI TA EN TALLRIK OCH HÄMTA MAT, CHIPS VADSOMHELST!!!'' så tar jag en tallrik och står bredvid honom så kan jag typinte andas.. OMG SÅ FIN! Så snackar han med någon och jag står och tok stirrar på honom medan jag plockar 123562146 st chips. Men det värsta var när han skulle lämna sin mat... Då säger Hevin ''KOM NIKI VI LÄMNAR! RÖR HONOM OCH SÄG  FÖRLÅT'' Så jag går bakom honom och har INGENTING på min tallrik och så skrapar jag av min mat framför honom sedan så lämnar jag maten och han bakom mig så när jag ska tillbaka kommer jag på ''jag skulle ju röra honom'' jag hoppar på honom och säger medans jag klappar han och säger ''nej men gud förlåt förlåt!'' ASSÅ SÅÅÅ PINSAMT!! Och det VÄRSTA var att när jag sätter mig och kollar bakom mig så går han och skrattar + kollar på mig.. ASSÅ SÅÅÅ PINSAMT!!! :blush:
 
Men nu måste jag byta om till taekwondon. Imorn har jag värsta planen jag ska bara vara helt casual och gå fram till han och ba ''Hej är det du som är ***********?'' Sen sa jag vara såhär säga hej osv till honom så han inte tror att jag älskar honom. Jaja C U LATER
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!