My Sunday <3

Hej hej!

Idag sp har jag gjort väldigt mycket! Jag har varit hos farmor och sen vid cirkus 11:40 kom pappa och hämta mig så vi kunde åka och handla. Dock var det på City Gross... Gud vad jag och pappa hatar den affären.. Det flöt på nice där, han går med vagn jag med korg och så hämtar vi olika saker ;-)
När vi kom hem så packa pappa upp maten och sedan så tog vi ner studsmattan. Apropå ingenting prova att säga "packa pappas kappsäck" så snabbt ni kan. Vi körde högtrycks grej på plattorna också! Det var fett kul!

Sedan så kollade jag klart på hela säsong 2 av "Gilmore Girls". Alltså jag började kolla på säsong 2 för någon/några? Veckor sen. Jag är inte värsta nörden… sedan så letade jag överallt efter VART man kan ladda ner säsong 3 och tillslut hitta jag den på någon sida Google gav mig. Slutet på säsong 2 är så bra! Rori kysser Jezz och han är ju förjävla snygg!!
Jag han även ladda ner säsong 3 ;-)

Jag & pappa bytte lakan också! Jag har typ haft mina sen i somras.. Kände mig lite äcklig…
Ska sova nu, hejdå!:-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!