Missar träning :thumbdown:

 
Jag mår inte så mycket bättre från igår. Det måste ha varit någonting jag ätit, för jag har piss ont i magen och hur mycket huvudvärk som helst o-o-och jag e sjuk ;(  
Jag har sökt på internet (google) om massa skolor och det visar sig att segeltorpsskolan är 4:a på '''Vilka skolor som är sämst i Huddinge''  Liksom DAFUQ BRO?  skolgranskning
See it for ur self bitchees! Jag går i en av Huddinges SÄMSTA  skolor. Så  jag har börjat söka upp nya skolor till 7:an (jag gjorde det innan också) men nu vill jag VERKLIGEN byta skola.
 
Anyway, ska ta och dricka te ovh kolla på lite Gilmore Girls, kanske hämtar något äpple eller så. I alla fall, hejdå! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!