Min morgon...

 
Det började med att mitt alarm går på vid 06:30och jag pallar inte så jag stänger av det och tänker ''jag går upp snart'' 
Sen vaknar jag.. 09:20 och får panik och springer och kollar på ALLA  klockor. Men jag var sen... Såjag säger/skriker till Kim ''JAG ÄR SEN!!'' Och hon ba ''Ehh jag vet?!'' Så jag springer till mitt rum och kastar på mig kläder och smink (eyeliner) Och kastar mig ut ur dörren och springer typ heelaaa vägen till skolan! Som tur är hann jag och allting va niice! Förutom att jag stukade mitt finger på idrotten...:(
 
Zeb tog körkort idag också! Så jävla gött!!  
Men nu ska jag kolla klart på TBBT (The Big Bang Theory) Farmor kommer snart med pizza så borde packa och avsluta datorn osv. Hejdå! :D
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!