MAO

Hej hej! 
 
Just nu är jag hemma hos farmor och hon har en dator! :D Jag kan blogga från en dator. Jag HATAR att blogga från mobilen. Så himla tråkigt och jobbigt. Men annars så har jag varit hemma från skolan idag och jobbat liiitee med SO. Jag limmade in  någon text. Seriöst, jag klipper och klistrar mer i 6an än vad jag gjorde i förskolan. Sen har jag inte gjort så mycket mer, om man inte räknar med att dundra på med 100 Gossip Girl  avsnitt.. 
Jag har vägrat att kolla Tahultsbarn-s nya video innan jag kom till farmor, jag har fortfarande inte kollat. 
 
När jag kom till farmor så hade jag inte ätit någon middag, så jag fick makaroner med gurka & falukorv ♥ Asså farmor är ju förjävla bäst! Vad skulle man göra utan henne? Man känner sig verkligen omhändertagen när man är med farmor. Och det är så mysigt att vara hos henne! Hon tände till och med lljus!  Jag älskar farmor!

 
 
 
Jag kollar just nu på House  så nice ju! Känns som en riktig fredagskväll jag har ju chips oxå! Förutom att det är Tisdag och jag har 38.2 i feber.. WÄÄÄ!!
Pratade med mamma snabbt och hon är i London? Dafuq liksom!? Hennes dator batteri håller jätte kort tydligen.
Men jaja ska kolla klart på House annnd get som sleeeppppp ♥
 
 
Ska kolla på tahultsbarns video nu ;-)
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!