Inlägg från dator :D

Hej hej!
 

Just nu så har jag 2 datorer = PÖRFEKT! En dator för att ladda ner skit och kolla på film. Den 2:a datorn skriver jag med och har sofistikerade saker på! Haha men det är ju perfekt!
 
Annars så var jag på basketmatch med pappa, hans lag förlora... Men det andra laget var inte så mycket bättre. Visst, dom var bättre men det var väldigt jämnt!  Domarna sög oxå! Så jävla värdelösa och orättvisa! 
Jag och pappa hämtade & lämnade Anders (Frasse?) och Göran. Efter det så stack vi och åt på Loffes grill, så jävla goda hamburgare! 
Efter det så åkte vi till Ica Kvantum och handlade för veckan. Jag köpte Veckans NU! Till mig och Vecko revyn till Kim. 
Nu måste jag äta någonting sött och läsa/sova/mobila lite till imorgon. Gonatt ! :)
Natti natti :D
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Paula

Busy saturday :))

2012-10-20 @ 23:47:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!