Goten kvällsinlägg ;-)

Hallå hallå!

Idag så har vi haft feiluftsliv. Vi skulle mötas vid mullestenen 11:15 så vi åt lunch 10, wuuut???:O dafuqqq???? Jo, det är sanning som jag talar. Christos (idrottsläraren) sa också att vi hade fått fel karta på orienteringen så vi hade gått 7ans bana, om man säger så. Så vi ska göra om orienteringsdagen..:O alltså DÖ LÄRARE I SEGELTORPSSKOLAN DÖDÖDÖDÖÖÖÖ!!! Hur jobbig får man va?? Ge fel karta och sen när vi hittar alla kontroller som 7an ska hitta så är det dåligt och vi ska göra om hela dan?
Suger, det suger!

Annars så har jag börjat göra mobilfickor. Jag säljer en vanlig enkel utan något roligt på för 20riksdaler och en fin med namn eller något krimskrams för 35 riksdaler.
Jag hoppade över träningen onsdag och jag måste sova, hejdå!😄


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!