Duktig Niki!

God morgon!
Idag så har min klass ett jätte stort NO prov. Jag är jätte nervös och har typ prestationsångest. Igår när jag och pappa låg/satt och plugga så fick jag panik osv. Men efter träningen igår
(jag gick bara på halva) så hämta pappa mig och vi köpte red bull. Jag var tvungen att ta 1 på kvällen för jag va skit trött! Sen så duschade jag och kolla med Kim på 90210 och H E L V E T E va slutet på säsong5 episod 2 slutade vrickat! Jag ba "VA?!? OJ?!"

Men iallafall jag gick upp 05:00 och börja plugga, gå på toa. Jag är jätte hungrig fast jag vågar inte gå in i köket och göra nånting…


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!