Today

Idag  så vaknade jag av mitt larm men låg såklart och snooz-ade framtill 07.10? Sedan gick jag upp och gjorde en macka som jag inte kunde äta för att jag hade så ont i magen! Jag kunde inte äta min macka så jag sa det till pappa och han sa att jag skulle prova att ta lite youghurt men det kunde jag inte heller så det blev typ inte någon frukost för mig :( 
Det var träslöjd som 1:a lektion och det var fett nice! Jag skruvade + limmade på mina handtag (vi gör serveringsbrickor) Jag och Linda gick annars runt och hade ont i magen från typ bilden till slutet av dagen :P
 
Jag ska byta om nu och packa ner engelska boken (pluggar på vägen till träningen) Så hejdå! :D
 
 
Jag fick reda på att vi ska till tandläkaren imorgon ^.^

Kommentarer
Postat av: lovisapuskás

JT är min kompis Jesper T =)

2012-11-05 @ 21:17:09
URL: http://loovisapuskas.blogg.se
Postat av: Anonym

Krya på dig älskling- Jag älskar dig <3

2012-11-05 @ 23:12:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!