SVERIGE!!!

WOOPWOOP!!
Det är ju Sverige - England i fotboll nu och först så gjorde Zlatan mål så det var 1 - 0 sedan gjorde England mål 1 - 1 och det fortsatte så ett tag. Fast nu har Zlatan gjort 3 mål och England har inte hunnit göra det än! Så en sammanfattning på denna match....ZLATAN ÄR FAN GRYM! Så jävla awesome, han har gjort alla mål hittils..
 
Men jag har duschat och suttit på mig min One Piece och gjort lite i NO boken och jag ska göra Idrotts - läxan i sängen.. 
 
AAAAAAAAAAAAAAA  ZLATAN GJORDE ETT 4:E MÅL!! HELVETE VAD KOOLT!! NI SOM INTE SÅG MATCHEN.... FUCKING GÅ IN PÅ YOUTUBE ELLER NÅGOT HEEEEEEEELVETE VAD SNYGGT!! :D 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!