Sovit :love:

Jag har sovit i ca 2 timmar. Pappa väcKte mig och sa att han lät mig sova så jag kunde plugga bättre om jag var utvilad.. Så jag gick upp och gjorde 2 mackor och satte mig med kemi boken och datorn. Jag läste lite och pappa förhörde mig något smått. Jag är J Ä T T E nervös för alla bara ''a men jag har inte pluggat för det är så lätt'' Och jag pluggar för jag är helt jävla dunder efterbliven ochfattar inget för jag är ett misslyckat cp barn. 
 
Men jag lyssnar på Oh Susie och jag ska sätta på 2 and a ½ men och försöka få in skit i mitt jävla
pundar - cp - huvud.
Ja, jag är jävligt sur nu.
A det blev en opassande bild men synd för dig om du inte vill ha det. Livet är orättvist och man ska lära sig massa äckel kemi grejeer som man inte har någon  användning för när man blir äldre. Skoaln och kemi, HÄNG ER!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!