Sittin and ligging in le bed.

Ligger i sängen och kollar på Gossip Girl (från och med nu kommer jag skriva GG så vänj er) 
Jag ska nog kolla på ett till avsnitt av GG och sedan sova. 
Idag var det en lyckad dag. Snö överallt och cozy - schmozy. Fast jag glömde plugga på tunnelbanan.. Så jag ska gå upp tidigare och plugga. It's english so its cool. 
Idag hade vi ett svenska och engelska prov och svenska provets första fråga var jättesvår! Men jag hoppas att det gick bra på provet.
På halvklass engelskan så skulle vi jobba  med vårat Australienska djur men Annicka (min lärare) hade glömt nyckeln till datorerna hemma så vi fick göra ett prov istället.... :thumbdown: 
Vi skulle skriva ett brev till någon i USA, Sydafrika, Norge, Australien eller Japan.  Jag valde USA och skrev till ''Mark''. Jag var den sista kvar som skrev och jag gick bara över 5 minuter med tiden. Sedan på slutet när jag hade lämnat in så berättade Birgitta att jag MINST kommer få ett C i svenska, och ett C - eller högre- på engelskan.
 
creating a gif

Men nu ska jag kolla klart på avsnittet och sussa. Hejdå! :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!