Seriöst bloggande nu amogos!

 
Jag måste fan ta tag i bloggandet! WOOPWOOP! Förut var det typ 1 inlägg per år och jag tänkte öka det med 3 inlägg per år, (frukost, lunch, middag). Jag läste http://claraslife.devote.se/blogs/22845540/clara-listar---favorit-i-repris.htm och fick lite motivation (+att jag vill ha någorlunda mycket läsare) sooo this is me trying to be an interesting bloggare.
 
What do ya think? 
 
Men idag så var jag med Kim i stallet och jag fotade och filmade hon och Gefja (hästen) dem blev jätte fina, tror jag.. Kim redigerar bilderna :/ 
Sedan så träffade jag le Rasmus och tydligen så var le Emilio där. Så vi gick runt ett tag och sedan så stannade vi i le Emilios trapphus och körde lite nu slår vi och spottar på allt och alla  och sanning & konsekvens. Efter ca en halvtimme så kom Emilios lillebrors kompisar + Vera? Emilio och Rasmus var typ bästisar med henne. Men jag fick reda på lite fakta och sånt och hon var väldigt snäll, och född i Kina.. WHAT? 
 
Jag ska kolla klart på detta avsnitt av Gilmore Girls jag kan faktiskt visa er mitt schema :)
  1. Kolla klart på Gilmore Girls. 
  2. Borsta tänderna.
  3. Lägga mig i sängen och kolla på det fjärde Gilmore Girls avsnittet i sängen.
  4. Sova.
  5. Förhoppningsvis vakna upp.
And end! Goodnight! :D
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!