On nu way hoome!

Är påväg hem från träningen nu. Eller jag gick precis av bussen. Valentina (tjej från gymnastiken) visade såklart upp sin lata sida idag igen… först kommer hon 20 minuter sent. Sedan så vill hon inte värma upp för det var en jobbig uppvärmning (springa i 10 minuter, asjobbigt!) så hon frågar tränarna "jag har ont i min knä *tar på knät* jag kan inte springa, jag bara stretcha" och hon börjar halvt men Maja (en av tränarna) sa då "nej men det är inte bra att bara stretcha, spring bara" så Valentina blir sur och springer motvilligt. Sedan på slutet så har vi styrkastationer och när hon ska göra grodhopp i 1minut så klagar hon och säger "jag har ont i min knä" så säger Maja "men gör på ett ben" så gör Valentina ett halvt hopp och säger "men jag får ont i min andra knä" så hon får hoppa på ett ben istället.
Och när vi ska rulla mattorna så går hon LÄNGST bort i hallen och snackar med sin mamma och vi lyfter inte upp mattorna utan henne så jag/vi ropar "VALENTIIIIINAA" så går hon i slowmotion så ropar vi "MEN SPRING VALENTINA" så går hon liiiite snabbare och när det har gått 3 minuter så säger jag "Asså Tindra, jag kan inte vänta jag måste hinna med en buss som går om 20 minuter" så jag fick gå och när jag satte på mig jeans och hämtade min tröja så säger Valentina "men ska inte Niki lyfta mattorna?" Men dom blev sura och sa "Näe för hon måste hinna med en buss och kan inte vänta på dig"

Nu blev det skit mycket att läsa men you are welcome! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!