Lägger om plattor jaow

Idag så var det en ganska bra dag. Jag gjorde redan ett inlägg på morgonen om hur awesome det va. 
Men på engelskan så kollade vi på ett klipp om stormen Sandy och den hade/har träffat Nort Carolina och det är där Jamie & company bor. Så jag fick typ panik och smsa Jamie på Kik fast allting var bra och sånt. Vi hade kemi - prov också. Det gick bra. Det var bara en sak som jag typ inte visste och jag fick panik. Frågan var: Ge ett exempel på vad som är byggt utav atomer. Och jag fick panik för jag hade inte pluggat på det och jag visste ju att ALLTING är byggt av atomer, fast jag visste inte hur jag skulle skriva det. Men mitt svar blev iallafall ungefär någonting typ såhär: Ett exempel på vad som är byggt av atomer är människor. Ett annat exempel är allting, för allt runt omkring oss är byggt av atomer. Så håll tummarna på att det är rätt!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!