''Jag var för kreativ för att komma på en rubrik...''

Sitter nu i soffan med Sixten och pappa och kollar på Nyheterna, och läser lite Bloglovin.
 
Det finns en sak som stör mig väldigt mycket! (Det finns flera saker så jag gör en lista i punktform)
  • Att folk är tvugna att spruta 4325634 ton parfym på sig själva så astma barn (Rasmus &Matilda) är tvugna att få problem att andas och typ halvt dö!
  • Att Valentina är extremt lat!
  • Att jag kanske kommer behöva ha en springuppvärmning på idrotten för min låt har 60 BPM -s (Beats per minute)
  • Att vi har så otroligt många läxor. 
  • Att dom som sprutar 463757 ton parfym inte står för det och manipulerar astma barnen (Rasmus & Matilda) genom att säga ''EHH UHHMM det va faktiskt inte jag som sprutade parfym!'' 
  • Att jag stör mig på saker.
 
 
 
Natti natti! :)
 

Kommentarer
Postat av: Rasmus

Haha due bäst Niki!!! 😂😂😂😂❤😂😂

2012-11-16 @ 00:55:49
URL: http://solflickanutanstrumpor.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!