Ingen bloggning på typ 2 dagar?

Jag har tyvärr inte bloggat på ganska länge men har helt enkelt inte pallat (a) Men men...
Idag var det iallafall skit läskigt i skolan. Det var på idrotten då hade några från 7:an sprutat massa parfym vid trappan så Matilda & Rasmus fick värsta astma attacken och jag pallar inte skriva men läs mer där  → (http://lelovisa.blogg.se/2012/november/yes.html#comment  ) Men annars så har Lovisa skaffat blogg och jag har sprungit till Rasmus för att se till så att han levde och att allt var okej. Men han levde han var bara lite svag i benen.  
 
Men jag har/håller på att göra en design till Lovisa nu, det gårganska bra. Hade gått bättre eller varit lättare ifall hon va med  :/
Aja jag ska väl kolla lite Jersey Shore och annat så hejdå! :D
Uppmärksamma den nya effekten ↑

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!