Idag :)

Idag så har jag inte gjort mycket....FÖRUTOM ETT SKITLÄSKIGT SO PROV!!! ;( 
Fast det gick ganska bra... Den 1:a frågan som ganska många hakade upp sig på var inte så svår tyckte jag... Men men.. Det tog typ 1 timme & 20 minuter för mig att bli klar ungefär. Vi hade engelska i typ 10 minuter för jag, Matilda, Maria, Melvin, Sofia och typ Rasmus gick över på tiden. Rasmus fick till och med sätta sig i 6C-s klassrum för att det tog så lång tid. Liksom det tog 2 timmar och 15 minuter för honom.... 
Men på idrotten så fick vi läxa och nästa vecka ska vi ha NO läxförhör i Kemi. LÄRARNA LÄGGER FÖR MYCKET PRESS PÅ ELEVERNA!! 
 
Jag måste äta upp min mat nu, men hörs senare hejdå! :)
PS: I AM AWESOME!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!