Dagens ungdom...

...är jag! *långbensskratt* 
Idag har inget speciellt hänt. Förutom att jag varmed Hevin, Daisy och Cissi efter skolan och vi chillade lite i omklädningsrummet och gick upp och störde Christos (våran idrottslärare) Vi gick in i lite saker och kollade på lite saker som är HEMLIGSTÄMPLADE MOHAHAHHAA! Men vi hade jätte kul! 
 
Just nu så har jag läst lite bloggar och jag kollar på  ToraSparkles på youtube. Hon är också ganska rolig :)
 
PS: Vi fick tillbaka vårat NO prov idag och på ett papper där man skulle skriva delarna så fick jag 22/22 och på ett papper där man skulle skriva svar etc så fick jag 44,5. Jag är fett nöjd!! I 6a så fick typ Christoffer eller Mila 50/51....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!