Borde gifta mig med min säng..

Vi har det bästa förhållandet mr. Säng och jag! Vi vaknar alltid med varandra, sover alltid med varandra, bråkar aldrig, jag slänger mig i hans famn när jag kommer hem. Vi älskar helt enkelt varandra och jag skulle inte kunna leva utan mr. Säng. 
 
Jag vaknade för 2,5 timmar sen och jag har inte lämnat älsklingen sen dess (mr.Säng) och jag har legat här och kollat på Gilmore Girls sen dess. Klockan halv fyra så måste jag göra mig i ordning och packa dräkter till träningen.  För imorgon så bär det av till *trumvirvel* Hässleholm! Vi ska tävla USM (ungdoms SM) Bilen kommer äntligen vara fullsatt! Det kommer vara Jag, gymnasterna Tindra & Mimmi, Mimmis pappa, Tindras mamma, Pappa (han kör) och K I M ! Det kommer bli nice! Sixten och plutten ska självklart också med.
 
Jag ska gå upp ur mr.Säng och göra mat med Kim, hejdå! :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!