Beck + läxor = the typical söndagskväll

Sitter nu med pappa och tyvärr hans cp familj. Men det är lugnt flr jag har spridit ut massa skit på bordet och sådant så dom inte ska få mycket space. Men annars så kollar jag och pappa (+ cp familjen)  på Beck. Det är ganska nice förutom att cp familjen förstör allt möjligt skit att dom inte kan hålla käften. 
 
Jag ska ändå ganska snart göra lite läxor och plugga tyska glosor. Great last Höstlovs dag right? NOOT! Men borde börja med det nu, hejdå! :)
 
PS: har fortfarande ont i magen, vill fan gå till en doktor snart! Och när fan ska jag till tandläkaren? :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!