Brandi Carlile...

Vi kommer se henne i USA, andra raden! :) Jag har ingen aning om vem hon är men Jamie typ älskar henne. Vi lyssnar på henne nu (Jamie sätter på alla hennes låtar typ)
Jag fick skitsnygga kläder av Jamie! Fast det var 1 par jeans, 1par shorts & en tröja som verkligen inte var Niki. Det såg bara fel ut på mig. Det var liksom tjejiga och så. Menn annars så var det fina kläder. Ni får bild på dom sen :)
Annars så har jag spelat fotboll med Zeb. Vi åt middag och jag hoppade från taket några gånger.
Jag ska visa er kläderna sen ska jag ringa mamma :)
Orkade inte ta flera bilder.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!