UNTZ UNTZ- niki håll käften -.-

Firar pappa och Kim at Nikis place. Har typ varit social hela festen så jag känner att jag kan vara lite asocial nu.
Jag, Benny och Kim satt i mitt rum och gosade med Lotus och resultatet blev nerdräglade brallor och halva tröjan nerdräglad ♥
Annars sitter man och lyssnar på massa Mohombi låtar. Han är ju med i alla låtar jööööhh!
Vill på bio imorn me typ ralle, shabir, och emilio♥ Jag vill liksom inte vara 4 ever alone! XO
Aja,  ska vara fet ensam nu..
Vill ha någon att smsa/prata med nuuuu!
Ska kolla vidare på youtube noooooww. Bye for now ♥
Emilio ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!