Ni får en liten update (:

Hej hej, har inte bloggat på länge nu. Jag har varit så upptagen (haha sämsta ursäkten)
Jag och pappa har iallafall rensat mitt rum. Vi ska ta bort min byrå sen och flytta skriv bordet där byrån stod och sätta en soffa vid fönstret (ja, jag vet nobody caaaares)

Imorn så ska jag på Portugisiska lektion-jätte nervös!!- Men det ska nog gå bra (:
Sedan så är det  simprov imorn i skolan.
Plugget började i Tisdags, det gick ganska bra. Jag sitter bredvid Melvin och han  är typ fett snäll (:
Imorn missar jag 15 min av syslöjden för att hinna med bussen till Hemspråket.

Har lämnat Zeb på Arlanda nu oxå :'''(




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!