Våran dag

Idag så vaknade jag "tidigt" typ vid 14-15 tiden… så duschade jag den värsta duschen i mitt liv. Det var typ kallt och ljummet sen varmt sen kallt och hemskt!
Sedan så duschade Kim i det kalla.

Efter dem hemska duscharna så gick vi till stranden och åt fruldag (frukost, lunch & middag) vid stranden. Chico (mammas kusin) och hans familj kom och så åkte vi till ett parisehjul som mamma var livrädd för. Jag, mamma & Kim åkte i en kabin och mamma började gråta. Först åkte vi runt några varv sedan så stannade vi högst upp och mamma började gråta :'D priseless!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!