Sant, tänk på vad ni säger.

Jag är något otroligt uttråkad och ''orkar'' inte kolla på GG (gossip girl) så jag kollar på massa skit på YouTube. Jag kollade bland annat på en video när Misslisibell? Grät för att hennes hamster dött. Den videon var 7 minuter lång.. 7 MINUTER LÅNG. Jag vet inte hur jag ska kunna säga detta snällt men...INGEN BRYR SIG OM DIN HAMSTER SOM HAR DÖTT. Inte ens om du gråter igenom en hel video som är 7 MINUTER LÅNG! Nope, en fet stor DISS på det! 
Annars så kollar jag på en rörande video av Lillabloggen om folk som säger ''åh du är för smal'' och det kan faktiskt också såra.
 
 
Om ni inte vill kolla på hela videon spola fram till EXAKT 03:15.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!