Rullat mig i snön = bilder!

Idag efter handbollen som vi  hade i skolan på idrotten så var det några killar som gick ut och  rullade sig i snön. Dem hade bara shorts på sig, så man fick se lite abs...:thumbup:  När vi tjejer gick in i vårat omklädningsrum så sa jag ba ''Fan vilken kick det måste vara att göra så!'' och då sa Hevin ''Men ska vi göra då?''  så jag ba ''aa visst'' så vi tog av oss och vi lånade handdukar av Sofia och Vendela sen gick Lovisa och sa att jag & Hevin skulle rulla oss i snön, så alla killar kommer och kollar.... Först går vi ut och bara ställer oss och Hevin skriker ''AAA vad kallt det är!!'' fast jag tyckte inte att det  så kallt, tills jag la mig ner... Vi 2 sprang in som galningar sedan och Lovisa gick ut som nästa. Fast när hon gick ut så kom Gunilla....
 
Jag har lyckats komma hem och jag ska senare på taekwondo. Om vi får ut bilen, jag lovar att ingen annan kommer vara där :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!