Mitt nyårsfirande

Jag ska fira nyår med min underbara familj. Där ingår folket Kim min syster, mamma, Patricia (mammas kusin) & Erika (mammas kusin). 
Vi ska först göra oss i ordning och äta musslor. Sedan så beger vi oss till en bar kallad Checker's där alla förutom moi kommer dricka champagne och jag (forever alone) dricker en choklad shot! 
Jag ska ha på mig nya trosor som man ska ha på sig, annars blir det inte ett lyckat år. Man får absolut inte ha svarta trsor. Dem färger som jag vet vad dem betyder är dessa:
Blå= Fred & lycka.
Vit= Fred.
Rosa & Röd= Kärlek.
Jag har köpt ett par rosa.. :)
Tumblr_mfwbf8m5d81qkglmuo1_400_large
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!