Min fina skjorta + pants!

Jag var ju och shoppade med mamma då vi skulle köpa skor & skjorta. Det blev så att fi först gick till en sko affär fast dem hade stängt. Vi gav oss sedan iväg till Bushka för att köpa min skjorta. Jag hade bestämt mig för en men mamma hade hittat en annan, mycket skönare och den var chill och lite hippie. Det blev att jag köpte den istället. Vi gick sedan in i affären bredvid Bushka för att den är billig och har unika kläder. Jag hittade extremt snygga leggings som bara kostade 2,49 euros, vi köpte ett par till Kim också (hon var inte med oss). Dem var också fina och jag hoppas att hon gillar dem..
Min fina skjorta ↑
Snyggliga leggings :)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!