Män som hatar kvinnor

Är den film jag, mamma och Kim ska kolla på alldeless snart. Den är typ  en av dem bästa filmerna i historien. Fast mamma är ganska skeptisk mot filmen. Liksom det låter ungefär såhär:
Jag: ska vi kolla på filmen snart?
Kim: men Niki det är bara dig vi väntar på.
Mamma: om jag inte gillar den slutar vi då? 
Jag: varför skulle du inte gilla den?
Mamma: jag gillar inte svenska filmer.
Kim: men inte jag heller fast jag är beroende. Vi kollar nu.
 
Vi väntar fortfarande på mamma -.-
Hon är så extremt kool! ↑
 

Kommentarer
Postat av: Lovisa Puskás

Nej det är inte meningen att det ska vara så. Jag ska byta så fort jag får tid till det =)

2012-12-23 @ 12:24:44
URL: http://loovisapuskas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!