Lördag eller Söndag?

Jag har hunnit göra så otroligt mycket idag! 
  1. Vaknade och åt samt kollade filmer på datorn.
  2. Bytte om och fixade mig.
  3. Jag & pappa åkte och hämtade tränarna Maja & Paulina.
  4. We arrived at le Hölöhallen.
  5. Jag satt ensam och frös tills Amelia kom. Ellen och Tindra började värma upp och köra igenom deras program.
  6. Ellen, Tindra & Valentina tävlade, medans jag, Ella & Amelia sminkade oss.
  7. Jag, Ella & Amelia värmde upp med lite ballet.
  8. Körde igenom program, tävlade.
  9. Chillade galet
  10. Prisutdelning.
  11. Foto - time!
  12. H O M E ! 
Så det känns liksom som en Söndag istället för en Lördag...
Keepcalmbadge_large
Var bara tvungen.. HATAR sånna här bilder ↑
Tumblr_me3z63qr4d1qzcv7no1_500_large

Kommentarer
Postat av: Ella

Vi ägeeeeeer :D

2012-12-01 @ 22:52:12
URL: http://www.ellaaaas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!