Julklapps krisen är löst!

Jag har nu äntligen löst mitt julklapps problem. Igår tänkte jag gå upp tidigt och köpa klapparna så jag sa till mamma att hon skulle väcka mig tidigt. Ikke sa Nicke.... Det blev så att jag vaknade runt 12. Så jag låg i sängen ca 20 minuter och orkade inte gå upp, och jag fick pizza i sängen. Jag frågade mamma varför hon inte väckte mig, hon svarade: Men du lade dig så sent och det är semester.. 
63756_10151210760797183_1110801350_n_large
 
Men vi gick faktiskt iväg till kines affären och jag köpte fina grejer till Linda, Rasmus & farmor. Nu måste jag bara köpa till pappa & Mimmili hoppas jag hinner imorgon. 
Jag och mamma gick ocksåin i några affärer för att vi tänkte att det skulle vara mellandagsrea men nej, det blir det efter nyår för det är tydligen väldigt stort här i Portugal. 
Så vi kollade efter kläder och jag har letat bajs länge efter skjortor till moi och vi hittade massa fina och dyra. Jag ska tänka om jag vill ha någon av dem.. Jag hittade också dem snyggaste lackleggingsen i hela världen! Dem SKA jag köpa efter nyår :)!
Ulka4y-l-610x610-leggings-shoes-white-blouse-tank-top_large
 

Kommentarer
Postat av: Lovisa Puskás

Hon hälsar tack :)

2012-12-27 @ 23:40:14
URL: http://loovisapuskas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!