Julklapps kris

Jag ska snart (har ingen aning om när, men vet att det ska göras idag) köpa julklappar åt Linda. Men jag har absolut ingen aning om vad.. Vill liksom köpa något personligt till henne. Först ska jag gå till Kines affären och köpa en jätte fin tröja som jag såg för några dagar sedan. Har väntat tills mellandags-rean så nu borde den vara billig. Sedan vill jag söka upp en antik affär där jag kan köpa något fint och personligt till kära Linda:) 
P1018940c_large
Jag kanske lägger upp en bild på min tröja fast inte på Lindas present (hon kanske läser min blogg..)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!