God natt people!

https://cdn1.cdnme.se/cdn/6-1/2413051/images/2012/pic_50be6f92ddf2b369e100103e.jpg" class="image">

Jag ska sova nu. Men jag låg och funderade på om jag ska göra en juldesign… fast först måste jag ta lite fina "julbilder". Speciellt på Kim och Gefja.
Jag har nog fotat dom 1 gång förut på vintern men det var för LÄNGE sedan. Vill ta nya bilder, så som dom är nu. Dem är ju otroligt nära varann och det är så gulligt att se dem 2 tillsammans. OBS! För den som inte visste så är Gefja en häst…
Men jag somnar nog när som helst. Gonatt! :)

OBS! För den som inte visste så är Gefja en häst…


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!