Blev ingen bloggningen idag p.g.a irritation

Blev så otroligt arg på Christos, min idrottslärare och mentor. Han gav mig ett D i idrott och i gymnastik så fick jag ett E
Vill bara påminna er att jag är med i ungdomsslandslaget i GYMNASTIK och kom 27:a av typ 57 gymnaster i år och jag har varit med på SM i 3 år. Och jag har gått på GYMNASTIK i 6 ÅR. 
Men nope. Jag ligger på en E nivå i gymnastik. Dum i huvudet är han. Jag sa också det till honom  idag. Jag blev så jävla lack. Imorgon så har  vi mentorstid och min kära mentor är Christos....
 
 
 
Dessa videoklipp är inte värda mer än ett E...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!