Bekännelser

  • Jag borde egentligen plugga.
  • Jag har prestationsångest.
  • Mitt knä gör så ont att jag knappt kan gå.
  • Jag hoppade över träningen för att plugga.
  • Pappa tror att jag max kommer få ett D på mitt geografi prov imorgon.
  • Imorgon ska vi få reda på ungefär vad vi kommer få för betyg i SO.
  • Jag ska gå upp halv 6 eller kvart i 6 för att duscha och plugga imorgon.
  • Idag hade jag min svenska presentaion och den blev skitbra!
  • När jag hade presentationen kollade jag typ bara på Matilda när jag pratade...
  • Jag ska kissa, borsta tänderna och plugga (kanske chatta lite):blush: och sedan sussa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!