1 meter snö.

Har tyvärr inga bilder på det. Men på trottoaren som jag & Kim går på när vi ska till skolan är helt insnöad. Med andra ord så finns det ingen trottoar. Det är ungefär 1 meter snö. 
Jag, pappa och Kim gick ut och skottade i 2h. Så otroligt jävla dunderjobbigt! Jag fick börja hos grannens bil där det var ca 40 - 50 cm snö. Och kim började vid uppfarten där det var 20 - 30 cm snö.. Jag blev inte klar för det var för mycket att skotta så när jag och Kim blev klara så åkte vi pulka en varsin gång. Sedan gick Kim upp och jag åkte pulka i en trappa några gånger. 
 
Nu ska jag kolla på Magnus Betnér och äta macka och sussa, gonatt    :)
Justin_5017156b9606ee5f530001f7_large

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!