Uttråkad som fan!

Shellu

Idag så satte jag larm 06:15, 06:30, 06:40, 06:44 jag har snooze på alla larm men ändå så gick jag upp 06:44 asså hur lyckas jag… jag åt iallafall en blåbär och jordgubb smoothie och två marmelad mackor till frukost.
Sedan så bytte jag om borstade tänder osv.

Jag kom 20 sekunder tidigt till skolan enligt Rasmus klocka :P haha så jävla underbar!

Jag och Daisy gick sen till rektorn för jag ville snacka om ekologisk mat etc. Så snackade jag med mattanten oxå och vi ligger på 36,7% i ekologiskt jag själv tycker att det är dåligt men vi ligger tydligen högst i landet med ekologiskt. Sedan vid bordet så kom jag på att man kanske skulle kunna äta mer vegetarianskt…
Haha det klockrenaste på lunchen! Jonathan i min klass vickade bak på stolen för att störa Lovisa och hon hällde mjölk över sig själv… HAHA jag bara dog! Jag kunde knappt andas haha asså så jävla underbart!!
Asså hon e så irriterande ibland asså verkligen den ultimata blondie så man bara verkligen facepalm och hon försöker vara liten och söt och korkad mot lärarna samtidigt som in e uppkäftig man ba "Say wuut?" fast liksom hon vet det här så jag snackar liksom inte skit om henne :P men när det väl gäller kan hon va en grym jävla bästa vän!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!